W tym dziale znajdzie informacje o nowościach.
Kilka słów o stronie.
Opisy bootlegów, które mam.
Ułozone trasami Iron Maiden.
Moje zbiory w spakowanej formie.

 

 

Witam na informacyjnej stronie o bootlegach i rarytasach Iron Maiden.
Po kliknięciu na nazwie boota przeczytacie jego recenzję.
Wszystkie płyty to CD-R Audio.
Wszystkich chętnych zapraszam do korespondencji w celu ewentualnej wymiany: Mayer@supermedia.pl



Legenda:

LQ – Słaba jakość
VLQ – Bardzo słaba jakość
AR – Audience Recording


Skala ocen AUDIO:


2 - Beznadziejna jakość dźwięku. Słabo słyszalne poszczególne instrumenty.
Koncert najczęściej nagrywany przez osobę z publiczności. Bootleg przeznaczony tylko dla hard core'owych kolekcjonerów

3 - Słaba jakość dźwięku. Instrumenty słyszalne ale niezbyt dokładnie. Często obecne pogłosy. Są to najczęściej koncerty sprzed lat lub nowe ale nagrywane na DAT-cie przez kogoś z publiczności.

4 - Dobra jakość dźwięku. Wszystkie instrumenty dobrze słyszalne. Głośność w miarę dobrze wyregulowana (publiczność nie zagłusza muzyki). Bootlegi takie są najprawdopodobniej z sounboard-u lub bardzo dobrego mini Disc'a.

5 - Dźwięk idealny. Podział instrumentów na kanały prawie idealny. Gitary słyszalne w osobnych kanałach. Większość takich koncertów jest nagrywana z soundboardów. Bootleg przeznaczony dla wszystkich. NAPRAWDĘ WARTO GO MIEĆ!


Skala ocen VHS:

Dźwięk:


2 – Beznadzieja. Nic nie słychać oprócz zlewających się dźwięków. Do dobrego oglądania potrzebny jest cyfrowy magnetowid i telewizor z procesorem DSP. Tylko dla fanów kolekcjonerów.

3 – W miarę dobrze słychać. Niestety zazwyczaj są to materiały telewizyjne przegrywane po raz wtóry.

4 – Już jest dobrze. Dźwięk dobry, dynamika w porządku.

5 – Jest to ocena zarezerwowana dla materiałów z TV lub z cyfrowych kamer.


Obraz:


2 – Słabizna. Utrata kolorów co pewien czas. Brak profesjonalizmu w rejestrowaniu koncertu.

3 – Wszystko poprawnie zarejestrowane za wyjątkiem tego, że co pewien czas znika kolor

4 – Obraz najczęściej zarejestrowany za pomocą cyfrowej kamery.

5 – Najczęściej koncert nagrany 2 kamerowo. Perfekcyjne ustawienie nagrywającego. Dużo zbliżeń.

 

Copyright MaYer 2002